پایین شمردن مقام حضرت فاطمه سلام الله علیها توسط شمس تبریزی

e040bda6d1b3ba30d0da9fe0f2b5c013-425

 

پایین شمردن مقام حضرت فاطمه سلام الله علیها توسط شمس تبریزی

——————————————————————————————–
“شمس تبریزى”، از پیران،سران و اقطاب صوفیه و عرفان های کاذب، مقام معرفت و خوف و خشیتِ برترین بانوی خلقت، و یکتا کفو امیر عالم آفرینش، حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام را خوار و پست شمرده، می گوید:
مردم را سخن نجات خوش نمی آید، سخن دوزخیان خوش می آید… لاجرم ما نیز دوزخ را چنان بتفسانیم[۱]. که بمیرد از بیم!
فاطمه رضی اللّه عنها عارفه نبود، زاهده بود. پیوسته از پیغمبر حکایت دوزخ پرسیدى.[۲] ———————————————————————————————
آری این است مقامات ادعایی عارفان واصل، و پیران تصوف و عرفان!! و این است علایم واضح و آشکار عداوت و دشمنی ایشان با پاکان آفرینش، تا دیگر هرگز کسی جسارتهای بی شرمانه آنان را حمل بر تقیه نکند، و ایشان را از شیعیان آل اللّه در شمار نیاورد!
———————————————————————————————
[۱] . بیفشانیم ـ خ [۲] . مقالات شمس، ۱۵۱ ـ ۳۴۱ و نقدى بر مثنوی، ۹۲.

پیشنهاد ما به شما

قضـا و قدر و تاثیر دعـا در آن. استاد شیخ رضا برنجڪار. استاد شیخ مهدے زمانی.

˼ گفتمـان معرفـت ˹ـٖٖـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖ ↵واحد پژوهش‌مرڪز‌تحقیقات‌اسلامی‌برگزارمی‌ڪند:«ششمین دورہ از نشست‌هاے علمی گفتمان معرفت در شب‌هاے ماہ …

۲ دیدگاه

  1. مالک نمکی

    وواقعا برای همه شما متاسفم که مانند اعراب عصر جاهلی و حیوان از بند گریخته ندانسته لب بر سخن گشوده اید.شما به هیچ وجه توان درک مقام بالای شمس نمیشوید چه برسد به مقام بانوی دو عالم.شما جاهل تر از انید که درک کنید و لب به توهین برده اید.در مورد سخنی که از شمس اوردید وی به صورت کاملا واضح می فرماید مادر مومنین انچنان فروتن بودند که وقتی پیامبر از معراج امدنن از او پرسیدند که ایا من اهل دوزخ هستم؟یعنی مقام بالای خود را در مقابل خدا کوچک میشمردندواگر فقط یک مثقال سلول خاکستری داشته باشید میفهمید یعنی چی!!!

  2. ناصبی چرا اخه؟؟این چه حرفیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green