اعتراف ابن کثیر دمشقی

65bd7eba5315cc0c0992f3ab3e4abc1d-425

اعتراف ابن کثیر دمشقی :

اکثر فقهاء و پادشاهان و نویسندگان و قضات و عوام اهل سنت آلوده به لواط بوده اند !!!

در این مطلب بدون مقدمه چینی خاصی یکی از اعترافات خطرناک ابن کثیر سلفی دمشقی (از شاگردان ابن تیمیه) را برایتان نقل می کنیم و مخالفین شیعه نیز بهتر است با دقت در این اعتراف خطیر، کمی بیشتر در احوال سلف صالح (؟!) خود تحقیق کنند :

وهی فاحشه اللواط التی قد ابتلى بها غالب الملوک والأمراء، والتجار والعوام والکتاب، والفقهاء والقضاه ونحوهم، إلا من عصم الله منهم ….
.
و آن گناه شنیع لواط است که غالب فرمانروایان و پادشاهان و تاجران و عوام و نویسندگان و فقهاء و قضات و مانند آن ها به آن مبتلا شده اند به جز کسانی که خداوند آنان را از لواط حفظ کرده است …..

البدایه النهایه،ج۵،ص۱۲۱ ط دار احیاء التراث العربی
البدایه والنهایه،ج۹،ص۲۴۶۱ ط دار صادر
البدایه والنهایه،ج۹،ص۱۶۲ ط مکتبه المعارف
البدایه والنهایه،ج۹،ص۱۶۲ ط دار الفکر

==================================

فعلى الرجل حفظ ولده فی حال صغره وبعد بلوغه، وأن یجنبه مخالطه هؤلاء الملاعین، الذین لعنهم رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ.

پس بر مرد لازم است که فرزندش را در سنین پایین و بعد از بلوغش حفاظت کند و او را از اختلاط با این ملعون ها دور نگه دارد، کسانی که پیامبر (ص) آن ها را لعنت کرده است.

البدایه النهایه،ج۵،ص۱۲۱ ط دار احیاء التراث العربی
البدایه والنهایه،ج۹،ص۲۴۶۱ ط دار صادر
البدایه والنهایه،ج۹،ص۱۶۲ ط مکتبه المعارف
البدایه والنهایه،ج۹،ص۱۶۲ ط دار الفکر

========================================

ملاحظه می کنید که طبق قول ابن کثیر، اکثریت غالب مخالفین شیعه چه از علمایشان و چه از عوامشان آلوده به لواط هستند مگر این که عکسش ثابت شود !

نکته ی مهم آن که این اعتراف ابن کثیر در چاپ های ” دار احیاء التراث العربی ” و ” دار صادر ” و ” مکتبه المعارف ” و ” دار الفکر ” موجود است اما در چاپ های ” دار ابن کثیر ” و ” بیت الافکار ” و ” دار هجر ” موجود نیست که علت اصلی آن ظاهرا به دلیل اختلاف نسخه ی خطی مورد استفاده در چاپ و تحقیق کتاب بوده است و به هر جهت این مطلب به اصل اعتراف ابن کثیر آسیبی وارد نمی کند چرا که اینگونه اختلافات در نسخه های خطی زیاد وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

وجه ڪنیه‌ے ام‌ابیها براے حضرت زهرا ‹علیهاالسلام›.

صوت سخنرانی: دانلود‌صوت‌سخنرانی •عنوان: بررسے سیره‌‌ے حضرت‌ فاطمه‌ے زهرا ‹علیها السلام› در مدارڪ عامه. •عناوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green