تحلیلگر شبکه فاکس نیوز آمریکا از آینده اعتقاد به خدا و اسلام می‌گوید.

﷽❳

◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈

≻ تحلیلگر شبکه فاکس نیوز آمریکا از آینده اعتقاد به خدا و اسلام می‌گوید.

ꨄ︎ .. …دانلودویدئو… .. ꨄ︎

ꨄ︎ .. …دانلود‌پی‌دی‌اف… .. ꨄ︎

اسلام در خاورمیانه به طور کامل نفت را در اختیار خود دارد. اما چیز دیگری هم در اختیار دارند که آن همان برگ برنده آن‌هاست؛ و آن (برگ برنده) پروردگار (الله) است که باید آن را اصلاح کنم و بگویم که آن‌ها ایمان و عقیده دارند. بله، آن‌ها ایمان و عقیده به پروردگارشان دارند.
جورج سوروس و تمام کسانی که اطراف او هستند و برای او کار می‌کنند، آن‌ها فقط به پول و ثروت ایمان دارند. اما ایمان و عقیده، همیشه بر مال و ثروت غلبه می‌کند و همه‌ کسانی که اینجا هستند (برای ثروت و پول) نقش بازی می‌کنند و این نقش روزی تمام می‌شود.
آیا شما برای جورج سوروس راه‌حلی دارید؟ اصلاً شما می‌دانید که طرح و برنامه‌های شما چیست؟ اما روسیه، روسیه کاملاً جدی و تندرو است زیرا روسیه توان نظامی و استقامت دارد. همچنین، چین امروز یک نظام یکه‌سالاری است.
و اسلام!! قله و در رأس آن‌هاست. اما اینجا دیگر آن اسلام گذشته (تقلیدی) نیست. چه کسی جهان را کنترل خواهد کرد؟ چون همه در یک جهان مشترک بازی می‌کنند. اگر توجه کرده بودید من هرگز از آمریکا نامی نبردم! چون ما کارت بازی هستیم، ما بازیکن نیستیم اگر گمان می‌کنید که قبلاً چنین تجربه را نکرده بودیم پس باید بدانید که ما چنین تجربه‌ای را کردیم زیرا چگونه ممکن است که قدرت‌مندترین ارتش دریایی در جهان به مدت تقریبا دو قرن به‌طور ناگهانی، تماماً ناپدید شد هنگامی که شروع به ساخت و تولید بزرگ‌ترین و قدرت‌مندترین ناوهای جنگی برای انگلستان کردیم را به یاد می‌آورید؟ چگونه ممکن بود؟ برای امپراطوری پرقدرت انگلستان، (ما ناو می‌ساختیم) چگونه ممکن بود؟ دلیلش این بود که ما اینجا بازی می‌کردیم.
در سال ۱۹۱۸ ما اینجا بازی می‌کردیم، چون ثروت داشتیم! و به مردم گفتیم که باید چه کار می‌کردند. اسلام – صرف نظر از اینکه دیگران چه می‌گویند – در پایان این اسلام  است که برنده و پیروز این میدان خواهد بود. زیرا ایمان و اعتقاد بر تمامی این موارد غلبه خواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما

علم حجت الهی به زبان‌ جانداران.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green