خنده حلال :))

08fb9f661c93aaf887b6a25b111fc693-425

خنده حلال :))

چند فتوای خنده دار از مفت+ی های وهابی :

✘چکاندن یک قطره شیر در بینی هم موجب محرمیت می شود:

استفتاء
بیست سال پیش با دختر خاله خود ازدواج کردم و اکنون چهار فرزند دارم. به تازگى متوجه شدم در دوران کودکى، بینى دختر خاله‏ام کیپ مى‏شود و به رسم سنت قدیمى، مادرم قطره‏اى از شیر خود را در بینى او مى‏چکاند. آیا این مسأله در روابط زناشویى ما مشکلى ایجاد مى‏کند؟
فتوا
بنا بر نظر فقهای حنفی، خاک بر سرت شده است و دودمانت بر باد. همان یک قطره باعث محرمیت شما شده و تو و دختر خاله‏ات، خواهر و برادر رضاعى هستید و نمى‏توانید روابط زناشویى داشته باشید.

منبع فتوا
فاذا وصل اللبن الى الجوف بالصب فى الخلق او بالصب فى الانف ترتب علیه التحریم، سواء کان قلیلا او کثیرا.
عبدالرحمن الجزیرى، الفقه على المذاهب الاربعه، ج ۴، ص ۲۵۴
_____________________________________________________________________
✘ گوجه فرنگی مسیحی است، بنابراین خوردن آن برای مسلمانان حرام است.

یک گروه در مصر که به گروه اتحادیه اسلامی مردم مصر مشهور است، ادعا نمود که گوجه فرنگی مسیحی است، بنابراین خوردن آن برای مسلمانان حرام است.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ۲۴ ، یک گروه در مصر که به گروه اتحادیه اسلامی مردم مصر مشهور است، ادعا نمود که گوجه فرنگی مسیحی است، بنابراین خوردن آن برای مسلمانان حرام است.
گوجه فرنگی مسیحی است. چرا که وقتی گوجه فرنگی را بطور عمودی برش می دهیم، در وسط آن یک صلیب می بینیم. بنابراین گوجه فرنگی بجای پرستش خداوند، صلیب را می پرستد. صلیبی که بجای خداوند واحد به وجود ۳ خدا معتقد است. بنابراین خودرن گوجه فرنگی حرام است.
_______________________________________________________________________________
✘ شلوار لی حرام!!!!
سوال: حکم پوشیدن شلوار لی برای زنان جیست ؟
جواب : پوشیدن شلوار برای زنان جایز نیست , حتى اگر در مقابل زنان یا شوهر خود باشد , به دلیل این که تفاصیل بدن را نشان میدهد وبعد بر آن عادت میکند . (فتوای شیخ ابن جبرین)
منبع : مجله عربی ” الایام ” عدد (دهم) – تاریخ ۱۰ آکوست ۲۰۰۱ میلادی
____________________________________________________________________________
✘جواز استفاده از آلت مصنوعی
ابن قیم جوزی می گوید: اگر زنی شوهر نداشت و شهوت بر وی غلبه کرد بعضی از فقیهان ما گفته اند می تواند از آلت مصنوعی استفاده نماید.
متن عربی
ما قضیه الأکرنبج و الاستدخال؟!
ابن القیم الجوزیه یخبرکم قائلاً: (و إن کانت امراه لا زوج لها و اشتدت غلمتها فقال بعض أصحابنا یجوز لها اتخاذ الاکرنبج – و هو شیء یعمل من جلود علی صوره الذکر- فستدخله المرأه، أو ما أشبه ذلک من قثاء و قرع صغار …) بدائع الفوائد لابن قیم الجوزیه/ ج۴/ ص۹۰۵٫

پیشنهاد ما به شما

گفتگویی‌باجمعی‌ازدانش‌آموزان‌ودانشجویان./استادپاسخگو:دکترباقر‌پورکاشانی.

صـوٺ گـفٺگو: دانلـــ📥ـــــود 🖇#گفتگو ❋گفتگویی‌باجمعی‌از: ❋دانش‌آموزان‌ودانشجویان. ❋استادپاسخگو:دکترباقر‌پورکاشانی. ❋تاریخ:سی‌ام‌فروردین‌ماه۱۴۰۳. ❋جلسهٔ‌پنجاهم. ❋اهمّ عناوین گفتگو:⇩⇩ ❋نسخ در آیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green