روایت جعلی پیروان سقیفه ” بالا بردن مقام عمر از پیامبر (ص) “

ce8ef121f05c74a953339d24bd0b59a4-425

روایت جعلی پیروان سقیفه ” بالا بردن مقام عمر از پیامبر (ص) ”

به روایت زیر دقت کنید و ببینید که چگونه وهابیون براى بالا بردن عمر، پیامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله را پایین آوردند !!!!!!!

صحیح بخاری – صحیح ترین کتاب اهل سنت – در روایتی به نقل از پسر سعدبن ابی وقاص می نویسد :

پسر سعد از قول پدرش نقل مى‏کند که گفت: عمر از رسول خدا (ص) اجازه خواست (که نزدش برود). نزد آن حضرت زنانى از قریش بودند که با حضرت صحبت مى‏نمودند در حالى که صدایشان بلند بود. چون عمر اجازه خواست زنان با شنیدن صداى عمر برخاسته و حجاب نمودند. رسول خدا (ص) به عمر اجازه داد داخل شود در حالى که آن حضرت مى‏خندید. عمر گفت: همیشه خندان باشى چه شده! پیامبر(ص) فرمود : من از این زنان تعجب مى‏کنم که چون صداى تو را شنیدند به حجاب مبادرت ورزیدند. عمر گفت: یا رسول اللّه! تو سزاوارترى که به احترام تو چنین کنند. سپس عمر خطاب به زنها گفت: اى دشمنان جان خود! آیا از من حساب مى‏برید و از رسول خدا (ص) نمى‏برید؟ گفتند: آرى، زیرا تو مردى تندخو و خشن مى‏باشى و رسول خدا چنین نیست. پیامبر فرمود: قسم به آن کس که جانم در دست او است هرگز شیطان تو را در راهى نمى‏بیند مگر آنکه راه دیگرى مى‏رود.
صحیح بخارى، ج ۴ ، ص ۱۲۶ ، ح ۳۲۹۴ و ۳۶۸۳ – {طبق برنامه مکتبه الشامله}

لینک روایت در سایت وهابی اسلام وب :
http://library.islamweb.net/hadith/display_hbook.php?bk_no=146&hid=3071&pid=101705

================================================

امـــا بررســـی روایـــــت :

از اینکه در روایت گفته شده که زنها مبادرت به حجاب کردند دو نکته از آن فهمیده مى‏شود :
اول آنکه این جریان بعد از دستور به حجاب بود ..
و دوم آنکه قبل از ورود عمر آنها در حجاب نبودند و این یا به این علت بود که همه آنها با پیامبر (ص) محرم بودند یا همه، و از جمله شخص پیامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله که به نامحرمان مى‏نگریست، گناهکار بودند!!

فرض اول که همه با رسول خدا صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله محرم بودند نمى‏تواند صحیح باشد چه آنکه جواب زنها به عمر مى‏توانست این باشد که چون حضرتش با ما محرم بود حجاب لازم نبود نه آنکه بگویند که تو چنین و چنانى.

مى‏ماند فرض دوم که بگوئیم همه بى حجاب نزد رسول خدا صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله نشسته بودند که این را هم هیچ مسلمانى – چه شیعه و چه سنى- نمى‏تواند بپذیرد.

از اینکه پیامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏آله به عمر گفت : که شیطان از تو فرار مى‏کند برمى‏آید که در آن مجلس شیطان حضور داشت و به عبارت روشنتر پیامبر (ص) در مجلسى بود که شیطان هم در آن مجلس حاضر بود و از حضرتش فرار نمیکرد ولى وقتى عمر وارد شد از او فرار کرد و معناى آن این است که شیطان از عمر بیشتر از رسول خدا (ص) مى‏ترسد..

{و این نیز مطلبى است که نه شیعه و نه سنى هرگز نمى‏تواند آن را بپذیرد.}

و نکته آخر اینکه شیطان از خداوند نترسید و از دستور خداوند سرپیچی کرد و به آدم سجده نکرد ولی از بنده خدا (عمر) ترسید <<< عجب !! >>>

پیشنهاد ما به شما

چرا حضرت زهرا ‹علیها‌السلام› پشت در آمد؟!

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green