ماریانا که سابقاً یکی از مبلغان فعال مسیحی بوده، در مورد چگونگی مسلمان شدن خود می‌گوید!  

﷽❳

◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈

≻ ماریانا که سابقاً یکی از مبلغان فعال مسیحی بوده، در مورد چگونگی مسلمان شدن خود می‌گوید!

ویدئو:دانلــــود 

فایل:دانلــــود

سلام‌علیکم دوستان ممکن هست من را به خاطر این ویدئو که پخش شده در حال شهادتین گفتن هستم، بشناسید.
من ماریانا هستم، از پرتغال، من مسیحی بودم، یک مبلغ سرسخت مسیحی. برای تبلیغ مسیحیت به جاهای مختلف دنیا می‌رفتم، برای دعوت مردم و حتی مسلمانان به مسیحیت. من علیه اسلام تبلیغ می‌کردم، چون فکر می‌کردم اسلام حقیقت ندارد. البته شما اگر فکر می‌کنید چیزی اشتباه است، سعی می‌کنید به مردم هشدار دهید. تغییر دین من از مسیحیت به اسلام، درطول ۴ ساعت رخ نداد، همان‌طور که خیلی‌ها به اشتباه می‌گن! راستش این تغییر به تدریج رخ داد و از یک سال پیش شروع شد. زمانی شروع شد که می‌خواستم در پرتغال بشارت بدم به یک گروه مسلمان.
من با دوستان مسیحی بودم که برای این مسلمانان تبلیغ می‌کردیم و آ‌نجا برای اولین بار در مورد اسلام شنیدم که به چی باور دارند و عیسی علیه‌السلام در اسلام چه کسی است، الله کیست، من هیچ‌وقت در این مورد نشنیده بودم و چیزی نمی‌دانستم. بنابراین شروع کردم به صحبت در این موارد و تحقیق را هم شروع کردم و اطلاعاتی برای مقابله با اسلام جمع کردم. اگر شما مسیحی هستید، من نمی‌خواهم شما را قانع کنم به چیزی. من به شما می‌گویم، من تحقیقاتم را انجام داده‌ام، من مطالعه کرده‌ام. پس هرچیزی مسیحیان می‌خواهند بگویند مثلا اینکه بگویند برو و این چیز‌ها را درمورد اسلام بررسی کن. من دارم به شما می‌گم بررسی کرده‌ام، بیش از یک سال است که دارم بررسی می‌کنم. من سعی می‌کردم که اثبات کنم اسلام غلط است. من یک دفترچه داشتم که توش دلایلی را که می‌گوید اسلام چرا غلط است و چرا قرآن از شریر است، همه این چیزها را نوشته بودم. پس به شما می‌گویم من تحقیقاتم را بیش از یک سال است که انجام دادم و چیز جدیدی نیست که شما بخواهید به من نشان بدهید. چون من سمت شما بودم و سعی می‌کردم به مسلمان‌ها اثبات کنم اسلام باطل است. در نهایت تغییر دین دادم و چیزهایی که می‌خواهید نشان بدید را دیدم و نکتهٔ جدیدی وجود ندارد. تغییر دینم فقط با مطالعه و خواندن و رجوع به منابع اصلی نبود، نشانه‌های زیادی داشتم، من روزه گرفتم، از خدا خواستم، دعا کردم، درخواست ارتباط الهی کردم.
از خدا خواستم تا حقیقت را نشانم بدهد. من باور دارم این حقیقت است و من دعوت می‌کنم شما را که یک خدا را بپرستید. این سخت نیست.
این چیزی است که همه انبیاء و عیسی علیه‌السلام بهش دعوت می‌کردند.

پیشنهاد ما به شما

توضیح احسن بودن نظام خلقت با وجود تنوع در خلقت.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green