لزوم زنده نگه داشتن زبان عربی که زبان اسلام است!./استاد مطهری

صوت ســـخنرانی:

سخنران:استاد مطهری

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلـود‌ pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

استاد مطهری:
زبان اسلام را زنده نگه‌دارید! زبان عربی، هزاربار گفتیم زبان یک قوم نیست، زبان اسلام است! اگر قرآن نبود، اصلاً این زبان در دنیا وجود نداشت!
شما که می‌بینید این‌قدر با این زبان مبارزه می‌شود، با حروف الفبا که کسی مبارزه ندارد که!
هر فرهنگی، هر تمدنی، اگر بخواهد زنده بماند، باید زبانش زنده بماند! اگر زبانش مرد، خودش مرده است!
این مبارزه علنی که شما با زبان عربی می‌بینید، باید بیدار باشید، باید بفهمید، والله این مبارزه با اسلام است! و به خدا قسم ما در مقابل زبان عربی وظیفه داریم که این زبان اسلام را حفظ کنیم، نگهداری کنیم.
چه کسی جلوی شما را گرفته است؟ یک کلاس‌هایی خودتان تشکیل بدید از این کسانی که زبان عربی نمی‌دانند، در خانواده‌های خودتان، خودتان، زنتان، بچه‌تان، پسرتان، دخترتان، همه‌تان این زبان را یاد بگیرید. اگر یاد بگیرید نه‌تنها ضرر نکرده‌اید، خیلی هم سود بردید! یکی از زبان‌های زنده دنیاست!
این همه انگلیسی‌زبان‌ها هی تبلیغ کردند. این زبان خودشان را آنچنان به ما تحمیل کردند که تا اندرون خانه‌های همه‌ ماها نفوذ کرده‌اند! برای چه بوده این؟
دلشان به حال ما سوخته بود؟ یا برای اینکه عاداتشان را به ما تحمیل کنند؟ افکارشان را به ما تحمیل کنند؟! تمدن خودشان را به ما تحمیل کنند! روح خودشان را در روح ما تحمیل کنند برای اینکه روح ما را خرد بکنند!
چقدر ما مسلمان‌ها غافل بودیم و چقدر غافل هستیم! نه‌تنها ما ایرانی‌ها به هرجای دنیای اسلام که انسان قدم می‌گذارد، می‌بیند که همین‌جور قرن‌ها در خواب بودند!
خوشبختانه حالا آدم می‌بیند کم‌کم مسلمان‌ها در حال بیداری‌ هستند. چقدر انسان باید متأسف و متأثر باشد که دو نفر مسلمان در مکه و مدینه وقتی یکدیگر را ملاقات می‌کنند از دو کشور مختلف، زبان همدیگر را نمی‎فهمند، باید با زبان انگلیسی تفاهم کنند!
این‌ها نقشه‌های سیصدساله است! نقشه‌های چهارصدساله است! هنوز وقتش نرسیده است که ما اندکی بیدار شویم در مقابل این نقشه؟!

پیشنهاد ما به شما

کتاب: سردار کربلا حضرت عباس علیه‌السلام./تألیف: عبدالرزاق موسوی مقرم.

˘☘⤸. 〖‌ ᤩ Ⓟⓓⓕ ╯╭دانلود pdf: ╮╰کتاب: سردار کربلا حضرت عباس علیه‌السلام. ╯╭تألیف: عبدالرزاق موسوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green