اهمیت و تاثیر استاد خوب./آیت‌الله وحید خراسانی

صوت ســـخنرانی:

سخنران: آیت‌الله وحید خراسانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلـود‌ pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

– اهمیت و تاثیر استاد خوب
– حضرت آیت‌الله وحید خراسانی

سیدالشهدا قلب عالم امکان هست. این در حکومت معاویه در اثر پیدایش این حکومت با این وضع کشته شد.
بعد از شهادت امام حسین علیه‌السلام، یزید ورافتاد. بعد از ورافتادن، پسر یزید را آوردند در مسجد به منبر کردند که خطبهٔ خلافت بخواند.
وقتی شروع کرد به خطبه‌خواندن، دیدند لحن غیر از لحن یزید و معاویه هست! درود و تحیت فرستاد به اهل بیت پیغمبر، بیشتر منشأ عجب شد! غوغا آن وقتی شد که پسر یزید روی منبر بعد از مرگ یزید اعلان کرد گفت: ایهاالناس جد من معاویه غاصب بود! پدر من یزید هم غاصب بود! این خلافت، حق علی‌بن‌ابی‌طالب هست و بعد از امیرالمؤمنین علی، حق حسن‌بن‌ علی و بعد از او حق حسین‌بن‌ علی و بعد حق علی‌بن‌ حسین‌ زین‌العابدین هست!
اصلاً غوغایی به وجود آورد! تمام زحمات بنی‌امیه و بنی‌مروان به باد رفت! بعد مادرش برخاست گفت: ای کاش به کهنه می‌ریختی و همچین روزی به وجود نمی‌آوردی! از بالای منبر گفت: ای کاش چنان می‌شد و نسبت به خاندان شما را من پیدا نمی‌کردم!
این غوغا منشأ شد بروند تحقیق کنند ببینند چی شده که این جوان این‌جور از آب درآمده!
بعد که دستگاه اطلاعاتی بنی‌امیه تحقیق کرد، پی بردند که این پسر وقتی به سر حد تمییز رسیده، این را به دست یک معلمی شیعه دادند، تأثیر آن معلم در فکر پسر یزید این انقلاب را به وجود آورد!
حالا شما فکر کنید ببینید آن معلمی که این‌جور تأثیر کرده در فکر این پسر که ریشهٔ حکومت آل‌ابی‌سفیان رو به باد بده، در درگاه خدا چه مقامی خواهد داشت؟!
شماها همه‌تان از آقایان و مخدرات، باید قدر خودتان را بدانید! شما می‌توانید در دوره‌ معلمی‌تان، صدها دختر و پسر متدین، پایبند به شرع و دین تربیت کنید، اجر این‌ها را غیر از خدا ممکن نیست کسی احصاء کند!
فقط آن‌چه ما می‌توانیم بگوییم این است که اگر شما یک بچه را تربیت کنی و او را به نماز، روزه، محبت اهل بیت بار بیاوری، برای شما از تمام منظومهٔ شمسی، اعلا و افضل هست و سعادتی بالاتر از این نمی‌شود!
فقط دو کلمه یادتان نرود: یکی خدا، یکی امام زمان!
وقتی هم دبیر شدید باید یادتان نرود هر بچه‌ای که سپردهٔ دست شماست، کاری کنید که وقتی از زیر دست شما درمی‌آید، بشود بنده‌ خدا! بشود عاشق ولی‌عصر! سعادت دنیا و آخرت در این دو کلمه هست!
یک وقت می‌بینید اجر شما هم در اثر این خدمت مثل اجر آن معلمی می‌شود که آن انقلاب را در فکر پسر یزیدبن‌ معاویه به وجود آورد!

پیشنهاد ما به شما

علم حجت الهی به زبان‌ جانداران.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green