پیشنهاد کمک به ویرایش کتب احمد‌الحسن.

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلـود‌ pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  پیشنهاد کمک به ویرایش کتب احمد‌الحسن ↓📋 › ؛

جناب احمد‌الحسن، چون شما فرمودی که به‌زودی پاسخ این اعتقادات باطل و جهالت کسانی که معتقد به این امور هستند را می‌دهم، ما هم ان‌شاءالله همان وقتی‌ که شما می‌خواهی جواب این امور باطل و مضحک حاشیه‌پردازان را بدهی، ما آن‌جا مفصل در خدمت‌تان هستیم! صراحتاً روایات را می‌آورم از لحاظ سلسله‌سند هم بررسی می‌کنم. هرچند که شما علم رجال را قبول نداری! اما به‌خاطر اینکه محکم بشود، رجالی‌اش هم بررسی می‌کنیم!
احادیث معتبر را می‌آورم، که از ویژگی‌ها و خصوصیات حجت الهی این مطرح شده که به تمام زبان‌ها و گویش‌ها علم دارد! و شما این را نمی‌دانی؟! بعد ما این‌ها را اشکال می‌گیریم، آقای زجاجی (مبلغ یمانی) یک‌سری حواشی‌ را درست می‌کند و یک‌سری جزئیاتی را نقد می‌کند!
آقای زجاجی! شما اگر شیعه هستی، معتقد به بیش از صدتا حدیث از حضرات معصومینی، شما باید به مولای خودت بگویی نگو اعتقادات مضحک! تو وقتی می‌گویی اعتقادات مضحک حاشیه‌پردازان، یعنی به بیش از صدتا حدیث، نسبت خنده‌داربودن و مضحک‌بودن و چرندبودن و باطل‌بودن دادی!
بالاخره یک نفر غیرت شیعه داشته باشد باید تذکر دهد!
من توقع دارم از جناب آقای زجاجی، این‌جا یک نامه‌ای بنویسند به جناب احمدالحسن! این صدتا حدیث را اگر پیدا نکردند من خدمت‌شان می‌فرستم! کار سندی‌اش هم برایشان قبلاً کردم، کار سندی هم می‌دهم! این نامه را هم می‌نویسم، به هر زبانی هم بخواهند ترجمه می‌کنم، به همین عربی می‌دهم به آقای زجاجی. چون من دسترسی به جناب احمد ندارم! من آدرس ایشان را نمی‌دانم! ولی من این‌ها را به آقای زجاجی می‌دم که ان‌شاءالله در ارتباط باشند، این نامه را به جناب احمد بدهند و این کتاب‌ها را اصلاح کنند! این کتاب، این قسمت‌هایش را اصلاح کنند! چه اشکالی دارد!
مگر شما نمی‌فرمایید که در زبان، معصوم نیست این‌ها مضحک هست؟! جناب احمد این هم که شما این مسئله را نوشتی پس عصمت را مطلق ندانستی دیگر! شما هم اشتباه کردی این‌جا!
شما خودت که نمی‌گویی هر چه من می‌گویم درست است! کما اینکه مثلاً صوتی بود از شما که ما دیدیم، قرآن را که از رو می‌خواندی اشتباه خواندی! دوباره باز جور دیگر خواندی! پیش می‌آید! عصمت که نیست! من هم اشتباه می‌خوانم، اما من ادعای حجت‌اللهی ندارم! ما طبیعتاً می‌گوییم حجت الهی، قرآن را نباید اشتباه بخواند!
ولی شما که عصمت نمی‌دانی، حالا این قسمت هم همین‌طوری هست این قسمت را اصلاح کنید! که به هرحال طرفداران شما بیش از صد حدیثی که از آل محمد آمده، این‌ها را مضحک ندانند! این‌ها را یک اعتقادات باطل جهال و حاشیه‌پردازی که این‌ها را ارائه دادند، ندانند!
این‌ها خوب‌ است شما در کتاب‌هایتان اعمال بکنید!

-دکتر وحید باقرپور کاشانی.

پیشنهاد ما به شما

علم حجت الهی به زبان‌ جانداران.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green