ژمی براون مسیحی با مطالعهٔ قرآن مسلمان شد.

﷽❳

◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈

≻ ژمی براون مسیحی با مطالعهٔ قرآن مسلمان شد.

ꨄ︎ .. …دانلودویدئو… .. ꨄ︎

ꨄ︎ .. …دانلود‌پی‌دی‌اف… .. ꨄ︎

– ژمی براون مسیحی با مطالعه قرآن مسلمان شد!

چیزی که باعث شد مسلمان بشوم این بود که تلاش کردم یک مسلمان را متقاعد کنم مسیحی بشود! می‌‍‌بینیم که نتیجه‌اش چه از آب درآمد!
راستش آن زمان من در هالیوود زندگی می‌کردم و مدیر تولید تلویزیون و فیلم و موزیک – ویدیو و… بودم. من همیشه فکر می‌کردم مسلمان‌ها یک عده آدم کم‌عقلند! چون رسانه‌های خبری این‌جا شست‌وشوی مغزی‌ام داده بودند.
من هیچی دربارهٔ اسلام نمی‌دانستم! فکر می‌کردم مسلمان‌ها فقط درگیر یک سری مناسک هستند و از این حرف‌ها. از حقیقت ماجرا بی‌خبر بودم. اما وقتی شروع کردم به خواندن قرآن، دیدم آن سؤال‌هایی که مدت‌ها در مسیحیت داشتم همه‌شان پاسخ داده شدند!
مدتی گذشت و من نمی‌توانستم از قرآن جدا بشوم. همه‌جا را در حال مطالعهٔ قرآن قدم زدم. یادم می‌آید کل «لس‌آنجلس» را مثل دیوانه‌ها قدم زدم، آن هم با کوله‌پشتی که پشتم بود و قرآن کوچکم که در دستم بود.
قدم می‌زدم و به اطرافم هیچ توجهی نداشتم و فقط می‌خواندم و بااشتیاق ورق می‌زدم و راه می‌رفتم و سعی می‌کردم هیچ کلمه‌ای را از دست ندهم!
تا به آن‌جایی رسیدم که گفتم: دیگر تمام شد! دیگه باید بروم! باید منتقل بشوم، بروم بیرون از این‌جا، دیگر نمی‌توانم این‌جا باشم. لذا تصمیم گرفتم گزینهٔ واضح را انتخاب کنم و هرچه دارم را بفروشم و چمدانم را ببندم و یک بلیط پرواز یک‌طرفه به مراکش بگیرم.
واقعاً نمی‌دانستم چه برایم پیش می‌آید. اما می‌دانستم نیاز دارم هجرت کنم. چون من در لس‌آنجلس زندگی می‌کردم؛ از آن زندگی‌هایی که مثلاً بروم «بلوار سانسیت» و شب‌ها با سلبریتی‌ها بچرخم. از آن زندگی‌های پرزرق و برقی که همه می‌خواهند. ولی الان برایم هیچ رنگی ندارد!
خلاصه گفتم باید بروم و این‌جا را ترک کنم. خصوصاً اگر می‌خواهم حقیقتاً یک مسلمان واقعی باشم نمی‌توانم دیگر در هالیوود زندگی کنم. گفتم اگر محیط پیرامونم قرار هست مرا تغییر بدهد که کی باشم، حالا اگر بخواهم خودم را تغییر بدهم باید محیط اطرافم را تغییر بدهم و این کار را کردم. برای همین رفتم «مراکش» و آن‌جا تصمیم گرفتم در «کازابلانکا» شهادتینم را بگویم. در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۰ بود که اسلامم را اعلام کردم. الان دیگر بیش از یک دهه می‌شود که من الحمدالله مسلمان هستم!

پیشنهاد ما به شما

اهمیت‌ و فضیلت‌ علم‌ عقائد./ علامه‌ سید‌ جعفر‌ سیدان

صوت ســـخنرانی: سخنران: علامه‌ سید‌ جعفر‌ سیدان 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green