پیشگویی قرآن از بدن فرعون.

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلود pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  پیشگویی قرآن از بدن فرعون ↓📋 › ؛

در موزهٔ سلطنتی مصر در شهر قاهره یک مومیایی وجود دارد که از قدیم معروف است که این مومیایی فرعون می‌باشد. این که دارم عرض می‌کنم معتبر هست؛ در سال ۱۹۸۱ دولت فرانسه از مصر درخواست می‌کند که این مومیایی را یک مدتی قرض بدهند تا محققین فرانسوی روی آن کار کنند. دولت مصر قبول می‌کند و این مومیایی را در اختیار پژوهشگران فرانسوی قرار می‌دهد و این مومیایی را به فرانسه می‌آورند. بسیاری از جراحان و محققین روی این مومیایی کار می‌کنند؛ از جمله جناب پروفسور موریس بوکای که ایشان هم شروع می‌کند با اطرافیانش روی جسد تحقیق می‌کند؛ و می‌یابد این مومیایی در ارتباط با آب بوده، حالا با آزمایش‌هایی می‌فهمد که این قبل از اینکه بخواهد غرق شود، در آب بوده و بعدش هم یک مدتی اصلاً در آب بوده، اما چگونه این بدن متلاشی نشده حتی بعداً هم توانستند به تعبیری آن را مومیایی کنند! یکی از حاضرین برای جناب موریس این آیه را می‌خواند که: ﴿فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ﴾.
می‌گوید که در ارتباط با این فرعون در قرآن – کتاب مسلمان‌ها – این آیه هست و پیشگویی کرده که ما بدن این را حفظش می‌کنیم! موریس تا این را می‌شنود یک تکانی می‌خورد! دوباره آیه را بررسی می‌کند! می‌گوید که آن شب تا صبح نخوابیدم کنار این جسد بودم به این جسد مدام نگاه می‌کردم که چگونه ممکن است که این مومیایی که در سال ۱۸۹۱ کشف شده، سال‌ها قبل در قرآن چنین وعده‌ای داده که این مومیایی فرعون را ما حفظش می‌کنیم! و این شروع می‌کند از همان موقع تحقیقات طولانی روی قرآن انجام می‌دهد، و جمعی می‌گویند مسلمان می‌شود. حالا جمعی می‌گویند نگفته ولی در مورد اسلام خیلی حرف زده، جمعی می‌گویند به‌خاطر همین تلنگری که این آیهٔ قرآن زده، این مسلمان می‌شود؛ ﴿فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ﴾، (یونس/۹۲).

-دکتر وحید باقرپور کاشانی.

پیشنهاد ما به شما

خوشبختی، سابجکتیو است یا آبجکتیو؟!

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green