توبهٔ‌ فرعون‌ هنگام غرق‌شدن پذیرفته‌ نشد!

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلود pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  توبه فرعون هنگام غرق‌شدن پذیرفته نشد! ↓📋 › ؛

وقتی حضرت موسی علیه‌السلام باذن‌الله وارد رود نیل شدند، این آب‌ها شکافته شد. حضرت موسی وارد شد، سپاهیانش وارد شدند، فرعون وارد شد، اصحاب فرعون وارد شدند. آخرین نفر از اصحاب فرعون که وارد شد، آخرین نفر از اصحاب موسی که از این رود خارج شد، این آب‌ها بر هم آمدند و همهٔ این‌ها نابود شدند.
تمام این‌ها نابود شدند، الا تو حدیثی هست که یک دلقکی بود که او را خدا نجاتش داد. فرعون در آن لحظه می‌خواست ایمان بیاورد، بلکه ایمان هم آورد! گفت که من به خدای این بنی‌اسرائیل ایمان آوردم! آن‌جا ایمانش قبول نشد! ایشان (احمد‌الحسن مدعی یمانی) می‌گوید این معجزه معجزهٔ قاهره هست!
در صورتی که این را کراراً ما عرض کردیم که آن حالت عذاب بود! در حالت عذاب وقتی خداوند برای جمعی مقدر می‌کند که این‌ها را عذاب کند، این‌ها قطعاً جهنمی خواهند شد!وقتی این‌ها را عذاب می‌کند، یعنی این‌ها باید نابود بشوند. حالا در آن لحظهٔ آخر، فرعون وقتی دیده دارد جانش را از دست می‌دهد، در قرآن هم آمده که هنگامی که غرق‌شدن را درک کرد، درک کرد که می‌خواهد نابود شود، درک کرد که می‌خواهد عذاب شود، در آن‌جا چنین اقراری را کرد!

-دکتر وحید باقرپور کاشانی.

پیشنهاد ما به شما

چگونگی تحقق معجزهٔ دلخواه.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green