چند دقیقه پای حرفِ استاد به مناسبت نیمه‌ی شعبان.

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلودpdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  چند دقیقه پای حرفِ استاد به مناسبت نیمه‌ی شعبان ↓📋 › ؛

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله ربّ‌العالمین و الصّلاه و السّلام علی محمّد و آله الطّاهرین.

عرض سلام و احترام دارم خدمت بینندگان محترم.
پیشاپیش نیمهٔ شعبان را خدمت تمام شیعیان و محبین اهل‌البیت علیهم‌السلام تبریک عرض می‌کنم.
در خصوص وجود نازنین امام عصر علیه‌السلام که ایشان به‌عنوان قطب عالم امکان و واسطهٔ هر خیری و مجرا و مجلای هر فیضی در بین ما قرار گرفتند که هر آن‌چیزی که از خوبی‌ها، توفیقات، خیرات، بناست به ما برسد، از ناحیهٔ وجود امام عصر علیه‌السلام هست!
شخصیتی دلسوز، مهربان‌تر از مادر! مهربان‌تر از پدر! مهربان‌تر از همهٔ نزدیکان و تعلقاتی که انسان به آن‌ها دارد! شخصیتی که ما در محضر او هستیم! او ما را می‌بیند، برای ما دعا می‌کند! در خوشی ما خوشحال و در مصیبت و سختی‌های ما ناراحت هست!
لذا مناسب هست تصمیماتی بگیریم وظائفی را در قبال وجود نازنین‌شان انجام بدهیم که چند نکتهٔ کلی را من ذکر می‌کنم.
از وظایفی که ما در قبال امام عصر علیه‌السلام داریم، این است که ارتباط با حضرت زیاد داشته باشیم! یعنی یک منتظر امام زمان علیه‌السلام، باید وقتی از روزش را بگذارد تا در خلوت خودش با آقا صحبت کند! ابراز محبت کند! گرفتاری‌هایش را با حضرت در میان بگذارد! برای فرج امام زمان علیه‌السلام زیاد دعا کند! از خدا فرج این آقا را بخواهد! پشت فرمان هست توجهش به امام زمان باشد! بین جمعیت‌ها، در سکوتی که دارد، توجهش به امام زمان علیه‌السلام باشد!
اعمال و کنش‌ها و افکارش را ببیند آیا مرضی ولی‌عصر هست؟! آیا امام زمان علیه‌السلام راضی هست این را بگوید؟! آیا امام زمان علیه‌السلام راضی هست این‌ را بشنود؟! آیا این کاری که انجام می‌دهد ولی عصر راضی هست یا خیر؟!
سعی کنه اعمال مستحبی‌اش را در طی روز، مثلاً نماز نافله به‌جا می‌آورد، صلواتی می‌فرستد، زیارت می‌رود، قرآن می‌خواند، تمام این‌ها را هدیه کند به این آقای مهربان!
به این پدر مهربانی که مهربان‌تر از او بعد از ذات ربوبیت در این عالم وجود تحقق پیدا نکرده است!
خیلی باید هم‌وغم ما خدمت به امام زمان علیه‌السلام باشد! در بین مردم، در نزدیکان، در فضای مجازی، در فضای حقیقی، هر چیزی را با توجه به حضرت نشر بدهیم! توجه مردم را به امام زمان علیه‌السلام بدهیم!
این پدر غریبی که هزار و اندی سال در پس پردهٔ غیبت هست! این پدر غریبی که بارها دلِ وجود مقدسش را به مانند منی شکسته! جا دارد که این‌ها جبران شود! درست شود!
لذا در این نیمهٔ شعبان، خدا را به حقانیت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام قسم می‌دهم که فرج ولی‌عصرش را زودتر برساند و ما از این غربت و بی‌کسی و بی‌پدری خارج بشویم!

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَهَ وَ النَّصْرَ وَ مُدَّ فِی عُمْرِهِ وَ زَیِّنِ الْأَرْضَ بِطُولِ بَقَائِهِ‏ وَ اجْعَلْنا مِنْ اَعْوانِهِ اَنْصارِهِ و شیعته
و السلام علیکم و رحمهالله و برکاته

-دکتر وحید باقرپور کاشانی.

پیشنهاد ما به شما

تحلیل واقعهٔ غدیر خم و علم امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام

. ﷽ «تحلیل واقعهٔ غدیر خم و علم امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام» صوت سخنرانی: دانلـــ📥ـــــود ┐🎙┌دکتـرباقرپورکاشانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green