داعش:بعد از تخریب قبور عراق هدف مشهد ایران است.

پیشنهاد جدید سرکرده "داعش" به "النصره"

 

به گزارش شیعه آنلاین، در چند روز گذشته گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” در تهدیدات گسترده ی خود مدعی شده بود که قصد دارد عتبات عالیات در عراق را با خاک یکسان کند، از این رو بسیاری از محبین اهل بیت علیهم السلام از تمامی نقاط جهان به عراق آمده اند تا که از مراقد شریف دفاع و حمایت کنند.
از همین رو گروهک “داعش” خطاب به تمامی شیعیان نوشت: “رافضی”ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.
نکته لازم به ذکر این است که “داعش” مدعی شده که از تحرکاتی که در مشهد درحال شکل گیری است حمایت می کند. “داعش” همچنین اعلام کرد: ما از گویندگان «علیکم بالمشهد» (شما را به مشهد توصیه می کنیم)، حمایت می کنیم.
گفتنی است، برخی از چهره های اهل تسنن، در سال های گذشته به اهل سنت توصیه کرده بودند که توجه خاصی به مشهد داشته باشند و بیشتر در این شهر رفت و آمد و حضور داشته باشند.
در پایان “داعش” از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از “رافضی”ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.

استاد باقرپور کاشانی:این گروه پیرو گذشتگان خود می باشند که سقیفه تشکیل دادند وحق مولایمان امیرالمومنین علیه السلام را خوردند ومادرمان فاطمه علیهاالسلام را بین در ودیوار به شهادت رساندند.پس از سویدای دل بگو:اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد

پیشنهاد ما به شما

استفاده‌ے ابزارے از تناسخ براے توجیه ظلم.

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحیدی ۱گ باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green