موقعیت خوبی دارم اما خواستگار ندارم !

R1405333762

 

سؤال ۲. دختر مجردی هستم که با وجود خانواده خوب و رعایت کامل حجاب تا به حال برایم یک خواستگار نیامده و از این بابت بسیار مورد تمسخر اطرافیان و آشنایان و حتی برادرهایم قرار گرفته ام و از بابت این موضوع بسیار در رنج و عذابم ، توسلاتی به ائمه (ع) نموده ام و زیارت عاشوراء و نماز حاجت هم خوانده ام ولی هنوز نتیجه نگرفته ام لطفاً مرا راهنمایی بفرمائید؟

شاید دعاها مستجاب شده، ولى زمان و ظرف استجابت در آینده است، شما مأیوس نشوید (و لا تقنطوا من رحمه الله).
دعاهاى شما و زیارت عاشورا و اعمال مذکور همه مؤثّر و مأجور است و انشاء الله در زمان مقدّر همسر مناسب نصیب شما خواهد شد، به خداوند متعال امیدوار باشید و به توسل به اهل بیت (علیهم السلام) ادامه دهید و مراقب باشید که در تکالیف خود نسبت به واجبات و محرّمات کوتاهى نشود.
در ضمن، توسّل زیر را انجام دهید: دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخوانید، بعد از نماز تسبیحات حضرت زهراء علیهاالسلام را بگوئید و بهتر است سر به سجده بگذارید، و ۱۴ مرتبه صلوات و ۱۰۰ مرتبه (الّلهمّ خـِرْ لی و اخْتَرْ لی) و بعد ۱۴ صلوات. انشاء الله هرچه زودتر دعاى شما مستجاب شود. (استفتاء/۱۰۵۸۹)

پیشنهاد ما به شما

اهمیت‌ و فضیلت‌ علم‌ عقائد./ علامه‌ سید‌ جعفر‌ سیدان

صوت ســـخنرانی: سخنران: علامه‌ سید‌ جعفر‌ سیدان 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green