نژاد خالص آریایی وجود ندارد./ دکتر لِنیا مِلکیور از دانشگاه کپنهاگن دانمارک.

﷽❳

◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈

≻ نژاد خالص آریایی وجود ندارد.
≻ دکتر لِنیا مِلکیور از دانشگاه کپنهاگن دانمارک.

ꨄ︎ .. …دانلودویدئو… .. ꨄ︎

 .. …دانلود‌پی‌دی‌اف… .. 

– دکتر لِنیا مِلکیور از دانشگاه کپنهاگن دانمارک:
آیا اصلاً نژاد برتر آریایی وجود دارد یا نه؟
حالا من تئوری نازی‌ها دربارهٔ وجود نژاد برتر سفیدپوست اروپایی و اصلیت خودم را در معرض آزمایش DNA قرار می‌دهم؛ ابزاری که اس‌‌اس‌ها در اختیار نداشتند. حالا واقعیت گفته می‌شود. من کی هستم؟ آیا صلاحیت ورود به اس‌اس‌ها را داشتم؟ اصلاً توی آلمان نازی، من بخشی از مشکل به حساب می‌آمدم یا راه‌حل؟
– اول باید یک نگاهی به خط مادری‌ات بندازیم. از نظر DNA میتوکندری، تو متعلقی به تک گروه T2 که در اروپا خیلی رایج است. فکر کنم تقریباً شامل ده درصد می‌شود. اما اگر DNA پدری‌ات را نگاه کنیم که می‌شود همان کروموزوم Y، تطابق دقیقی وجود ندارد. اما به احتمال خیلی زیاد متعلقی به تک‌گروه نوع E1b و این یک نوع از اقوام سامی هست که از کنار رود نیل به سمت مدیترانه آمدند و آن‌جا به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه رفتند به سمت غرب و مراکش و وارد شمال آفریقا شدند، و آن یکی گروه رفتند به سمت فلسطین و اردن و بعد به ترکیه و وارد اروپای شرقی شدند. این نوع در بین یهودی‌ها خیلی رایج است.
– هیچی آن‌طور که به نظر می‌آید نیست! یعنی اصالتاً از طرف پدری، اصلیت من احتمالاً می‌رسد به منطقهٔ رود نیل!
– بله!
– دارد جالب می‌شود! منتظرم برگردم و با پدرم یک گفت‌وگویی داشته باشم.
پدر، بعد از اینکه از رود نیل بالا آمدیم به سمت غرب رفتیم شمال آفریقا یا به شرق، کشور فلسطین؟ بهتر است برویم یک نگاهی به آن تصویر بزرگ تحلیل ژنتیکی اجداد بندازیم. آن‌جا هیچ نشانه‌ای از آریایی‌ها وجود دارد؟ نشانه‌ای مبنی بر وجود یک نژاد خالص آریایی هست؟
– نه! اصلاً! اصلا‍ً! همهٔ ما بخشی از یک درخت بزرگ هستیم. همهٔ گونه‌هایی که امروز می‌توانیم ببینیم، شاخه‌های این درخت هستند. هیچ نشانه‌ای از آریایی‌ها وجود ندارد چون اصلاً نژاد آریایی در کار نیست! هیچ مدرک زیست‌شناسی یا ژنتیک یا حقانیت علمی برای این ایده یا وجود یک نژاد آریایی یا آدمی با خون آریایی اصیل وجود ندارد!

پیشنهاد ما به شما

شرح صفت منتظَر برای ولی‌عصر علیه‌السلام.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green