احادیثی در صحیح بخاری وجود دارد که متناقض با قرآن بوده و پیامبر را زیر سؤال می‌برد./دکتر سهیله زین العابدین.

﷽❳

◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈

≻ احادیثی در صحیح بخاری وجود دارد که متناقض با قرآن بوده و پیامبر را زیر سؤال می‌برد.
≻ دکتر سهیله زین العابدین.

ꨄ︎ .. …دانلودویدئو… .. ꨄ︎

ꨄ︎ .. …دانلود‌پی‌دی‌اف… .. ꨄ︎

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  احادیثی در صحیح بخاری وجود دارد که متناقض با قرآن بوده و پیامبر را زیر سؤال می‌برد ↓📋 › ؛

در صحیح بخاری احادیث، متناقض با قرآن کریم است، و عصمت رسول خدا صلی‌الله را زیر سؤال می‌برد. چرا که کتاب صحیح بخاری که به خط خود بخاری نوشته شده است، وجود ندارد؛ و کتاب صحیح که پیدا شده، تاریخش ۲۵۰ سال بعد از فوت بخاری است؛ که دانش‌آموزان بخاری به منتقل کردن آن پرداختند؛ و این نسخهٔ کتابی که پیدا کردند کامل نیست، و در آن اشتباهاتی هست که در حین نقل رخ داده، اما دربارهٔ ناقلین کتاب وقتی جرأت کرده‌اند و احادیثی را به پیامبر خدا صلی‌الله نسبت داده‌اند، آیا جرأت این را نداشتند که احادیثی را به بخاری نسبت دهند؟! اضافه بر آن بخاری اساساً یک بشر است و مصون از خطا نیست‌.
مشکل ما در حرکت سلفی هم هست. چرا که اعتماد کردن بر فهم و تفسیر سلفی در رابطه با بیان قرآنی، ما را به این وضع انداخت و به جایی که الان رسیدیم ما را رسانده؛ دزدیدن از اسلام و مشوش‌کردن صورت اسلام!
فراخوان جنبش اصلاحی چه قدیم و چه جدید به فهم بشری اعتماد کردند که بیان قرآن را بفهمند، و بر همین فهم بشری حرکت خود را بنا کردند؛ به همین هیچ نتیجه‌ای را محقق نکردند.
به نظر من هیچ پیشرفتی در بهترکردن یا تصحیح‌کردن نوشته‌های دینی نکردند، چرا که نوشته‌های دینی قبل از اینکه برای پیشرفت و تجدید و بهتر شدن شروع کنند، باید اول اشتباهات درون آن تصحیح شود.
امام محمدبن عبدالوهاب دعوت و جنبش خود را بر چه بنا کرد؟ او ادعای تعقل کرد اما به نوشته‌های سلفی اعتماد کرد، یعنی به فهم سلفی برای فهم بیان الهی اعتماد کرد. او نیز به فکر بازگشت برای فهم بیان الهی و تصحیح خطای فهم بشری نبود.

پیشنهاد ما به شما

ژمی براون مسیحی با مطالعهٔ قرآن مسلمان شد.

❲﷽❳ ◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈ ≻ ژمی براون مسیحی با مطالعهٔ قرآن مسلمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green