ندیدن امام زمان علیه‌السلام دلیل بر نبودنشان نیست!

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلود‌ویدئو‌ســـخنرانی

دانلود pdf 📥

دانلود‌صوت‌ســـخنرانی

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  ندیدن امام زمان علیه‌السلام دلیل بر نبودنشان نیست!↓📋 › ؛

برخی می‌گویند ما حضرت را ندیدیم و کسی هم ندیده است! اولاً دلیل نمی‌شود که کسی ندیده! خیلی‌ها خدمت حضرت رسیدند، تشرف هم داشتند!
می‌گویند شما که ندیدید!
پاسخ می‌دهیم آیا شما استقراء کامل کردید کل این مردم دنیا را؟! تازه بنای حضرت هم بوده که خودش را معرفی نکند! ناشناس باشد!
شما تمام این‌ها را ارزیابی کردید؟!
بطن و کتم این‌ها را شناختید که بعداً بگویید ما همه‌ی چند میلیارد مردم دنیا را دیدیم پیدا نکردیم! پس امام زمان علیه‌السلام نیست!
می‌فرمایند که:
«مثل این است که کسی بگوید از تمام حالات، و رفتار و معلومات و اخلاق افراد بشر در تمام نقاط بیا‌بان‌ها و کوه‌ها و دریاها و شهرها و ده‌ها، تحقیق شده و چنین شخصی دیده نشده است. با اینکه بنای آن شخص بر مخفی کردن خود از خلق بوده».
بناست که غائب باشند! خدا خواسته آقا غائب باشند! وقتی خدا خواسته، خودت را بکشی به ایشان نمی‌رسی، دست پیدا نمی‌کنی! اراده‌ی پروردگار بنا به غیبت بوده.
هر چه هم جمعی بگردند که حضرت را پیدا کنند و به شهادت برسانند، خدا بخواهد کاری نمی‌توانند بکنند!
از نشانه‌هایی که در ارتباط با حضرت موسی علیه‌السلام و حضرت صاحب علیه‌السلام مطرح شده در روایات ما این هست که خبر دادند به فرعون که یک پسر بچه‌ای به دنیا آمده و این حکومت تو را به باد می‌دهد!
دستور دادند هر کسی به دنیا آمده را بکشید!
و کشتند! بسیاری از این طفل‌ها را کشتند! حتی خانمی را می‌دیدند حامله هست شکمش را می‌بریدند بچه را در می‌آوردند و سرش را می‌بریدند! این‌ها در تاریخ آمده است!
حالا خدا بخواهد موسی را نگه بدارد، این را در چه چیزی می‌‌اندازد؟ می‌‌اندازد در یک جعبه‌ای، در رود نیل!
می‌آید کنار قصر خود فرعون! آن را می‌گیرند، به دل فرعون می‌آید، این را چی‌کار می‌کند؟! پسر خودش قرار می‌دهد! این فرعون، حضرت موسی علیه‌السلام را بزرگ می‌کند!
خدا بخواهد کاری ندارد!

دکتر وحید باقرپور کاشانی
ـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖـٖٖـٖـٖـٖٖـٖٖٖـٖٖٖـٖٖٖٖٖـٖٖٖٖـٖٖٖ

پیشنهاد ما به شما

غروب اسلام در آندلس!

❲﷽❳ ◈ ━━ 𝐕𝐈𝐃𝐄𝐎 𝐏𝐎𝐒𝐓 ━━ ◈ ≻ غروب اسلام در آندلس! ꨄ︎ .. …دانلودویدئو… …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green