آدم ها را با ملاک هاى اسلام مقایسه کنید

645707dacb014c38056356d2a1035eb1-425

 

حسن رحیم پور ازغدی:
♡❤
به ظاهر مذهبى اکتفا نکنید، آدم ها را با ملاک هاى اسلام مقایسه کنید.
آگاه باشید!
ممکن است فردا آدم هاى بسیار وجیه با چهره مذهبى ، با چهره ملى ، با شعار پیشرفت، با شعار اصلاح، با شعار اصولگرایى یا با هر شعار خوب دیگرى بیایند اما مسیر جامعه را به کلى تغییر دهند و به بیراهه ببرند و شما اصلاً متوجه نشوید.

شما دنبال افراد نباید باشید،
باید اینقدر ملاک ها دستتان باشد که اگر یکى مثل بنده هم که نشسته ام و با شما دارم این حرفهاى خوب را می زنم، اگر از این در رفتم بیرون و عملى خلاف ضوابط انجام دادم، دفعه بعد، گوش من را بگیرید و بیاندازید بیرون و بگویید تا حالا تو را قبول داشتیم بخاطر حرفهاى خوبت … ولى حالا قبول نداریم براى اینکه دارى حرف خلاف میزنى یا عمل ات خلاف است.

مرید کسى نباشید.
امیرالمومنین علی علیه السّلام می گویند: 【ملاک ها و ضوابط را بشناسید و آدم ها را با ملاک ها مقایسه کنید، نه اینکه ملاک ها را با آدم ها بسنجید. 】

بعضى وقتها شما یک آدم مذهبى وجیه المله اى را می بینید و دنبالش راه می افتید، بعد فردا یک فسادى از او سر می زند، خب بالاخره همه ما انسانیم و خطاکار ، یا شایعه اى به دروغ در باره او پخش می شود.
شما باید اینقدر شعور دینى و هشیارى داشته باشید که با خودتان نگویید پس همه حرفهایى که فلانى میزد، کشک و دروغ است. نخیر! تمام آن حرفها درست است، ولى این آدم خطاکار یا خائن است. آن حرفها درست بود ولى این آدم دروغگو بود.

ملاک را دو دستى بچسبید و جلوى هرکسى که تخطى کرد، بایستید.
.
.
.
┘◄ “صدور انقلاب١” سال١٣٨٧

پیشنهاد ما به شما

تحلیل واقعهٔ غدیر خم و علم امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام

. ﷽ «تحلیل واقعهٔ غدیر خم و علم امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام» صوت سخنرانی: دانلـــ📥ـــــود ┐🎙┌دکتـرباقرپورکاشانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green