اظهارات مهم آیت‌الله فیاض به صادق لاریجانی “از زور و اجبار در امر ترویج حجاب پرهیز شود”

ayatollah-fayyaz

اظهارات مهم آیت‌الله فیاض به صادق لاریجانی
“از زور و اجبار در امر ترویج حجاب پرهیز شود”

آیت‌الله محمد اسحاق فیاض، از مراجع نجف در دیدار صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکل بی حجابی و بدحجابی در ایران و گسترش فرهنگ حجاب در بسیاری از کشورهای اسلامی، برای بهبود وضعیت حجاب توجه به سه نکته را مورد تاکید قرار داد:
۱ – اول استفاده مناسب از ظرفیت رادیو تلویزیون و رسانه های گروهی برای ترویج حجاب
۲ – دوم پرهیز از بکارگیری زور و اجبار در امر ترویج حجاب که موثر نیست.
۳ – سوم بازگشت علما و وعاظ به جایگاه تاثیرگزار سابق خود در تربیت دینی جامعه و پایان دادن به میدان داری دیگر اصناف به جای عالمان در مجالس و مجامع دینی.
آیت الله همچنین با تاکید بر اینکه اسلام و تشیع دین و مذهب اعتدال است، رفتار همراه با اعتدال و تساهل کارگزاران دولت با مردم را ضروری و مقتضای عدالت و طریقه درست حکومت داری دانست و افزود: اهتمام کارگزاران دولت نسبت به مردم، اعتماد آنان به حکومت را تقویت کرده و موجب بقا و استقرار حکومتها می شود.
آیت‌الله فیاض گفت: به هر کس فحش بدهید فحش می دهد، بد برخورد کنید بد برخورد می کند. اگر با اخلاق خوب رفتار کنیم مردم هم رفتار خوب خواهند داشت. این قاعده هم درباره رفتار دولتها و مردم صدق می کند، هم درباره رفتار مردم با هم، فرقی نمی کند. جلب محبت مردم مهم است.

پیشنهاد ما به شما

استفاده‌ے ابزارے از تناسخ براے توجیه ظلم.

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحیدی ۱گ باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green