تحلیل طول عمر امام زمان علیه‌السلام بر اساس نظریه دانشمندان.

صوت ســـخنرانی:

سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی

𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌
•دانلود ڪلیپ، pdf و صوتِ سخنرانی با ڪلیڪ روے عبارات زیر:

دانلـود‌ویـدئو‌📥

دانلود pdf 📥

دانلـود‌صـوت📥

┓ 🖌┏؛
┛┗؛  تحلیل طول عمر امام زمان علیه‌السلام بر اساس نظریه دانشمندان ↓📋 › ؛

ما شواهدی داریم که در همین دوره، انسان اگر اموری را رعایت کند و آزمایش‌هایی که صورت گرفته، می‎تواند عمر طولانی داشته باشد! و عمر، حدّ یقفی ندارد که کسی بگوید انسان از این بیشتر دیگر نمی‌تواند عمر کند! اگر در شرایط مناسب باشد می‌تواند! هم می‌تواند عمر کند، هم می‌تواند پایداری جوانی داشته باشد!
حالا من یک‌سری عبارت‌هایی را می‌خوانم. عبارت اول از دکتر الکسیس کارل هست؛
«الکسیس کارل، عضو آزمایشگاه راکفلر در نیویورک، توانست جزئی از بدن حیوان را سال‌ها بیش از آنچه خود آن حیوان به حسب عادت زیست کرده، زنده نگه دارد. یعنی زندگی این جزء مقطوع با غذایی که برای آن آماده شده بود، مرتبط بود که امکان بقای آن تا ابد در صورت رسیدن غذای لازم به آن به این وسیله معلوم است؛ و همین آزمایش را در مورد قطعه‌ای از جنین مرغ خانگی انجام داد و بیش از هشت سال زنده ماند؛ و همچنین او و دیگری روی قطعاتی از بدن انسان و عضلات و قلب و پوست و کلیه، آزمایش کردند، معلوم شد مادامی که غذای لازم به آن‌ها برسد زنده می‌مانند و به نمو خود ادامه می‌دهند».
یعنی یک قطعاتی را برداشت، یک موادی به این قطعه باید می‌‌رسید، در یک شرایطی قرار داد به این موادی برسد، دید این هیچ‌وقت از بین نمی‌رود! حالا فرض کنید قطعه، بدن انسان در کنار هم هست، اگر چنانچه مواد و غذایی به آن‌ها برسد، به تعبیری این‌ها شارژ بشود و خللی به وجود نیاید، این‌ها همه عالی کار ‌کنند، این نمی‌میرد! اختلالی در جسد و جسمش به وجود نمی‌آید که بخواهد بمیرد!
نتیجه‌گیری از مطالب جناب آقای دکتر الکسیس کارل می‌گیرند:
«اولاً: اجزای سلولی جسم، زنده می‌ماند، مگر آن‌که کمی غذا یا دخول بعضی از میکروب‌ها سبب مرگ آن‌ها بشود.
ثانیاً: این اجزاء علاوه بر آن‌که زنده می‌مانند، نمو نیز می‌کنند و زیاد می‌شوند، همان‌طور که در حال اتصال به جسم حیوان نمو دارند و زیاد می‌شوند.
ثالثاً: نمو و تولید مثل آن‌ها به غذای آن‌ها ارتباط دارد.
رابعاً: مرور زمان، هیچ تأثیری در پیری و ضعف آن‌ها ندارد و کوچک‌ترین اثر پیری در آن‌ها ظاهر نمی‎شود، بلکه نمو و تولید مثل آن‌ها در هر سال مثل سال‌های پیش است و ظواهر کار نشان می‌دهد که همچنان زنده خواهند ماند مادامی که تحت مراقبت آزمایش‎کنندگان، غذای کافی به آن‌ها برسد. پس پیری سبب نیست بلکه نتیجه است».
باز در مقاله‌ای در روزنامهٔ اطلاعات چاپ شده شمارهٔ ۱۱۸۰۵؛ در این مقاله، مطالب متغیر و متفاوتی بحث شده از جمله می‌گویند که:
«اگر نسجی از بدن یک فرد محتضر
(یعنی کسی که لحظات پایانی عمرش هست)، یک قسمت از بدنش را جدا کنیم و آن را در محیط مناسب پرورش دهیم، این نسج به زندگی خود ادامه خواهد داد؛ بنابراین ایجاد محیط مناسب، راز زندگی جاودانی است».
باز در روزنامهٔ اطلاعات، مقاله‌ای را آوردند؛ شمارهٔ ۱۲۱۴۳ و مجلهٔ دانشمندان، شمارهٔ ۶۴ و ۶۵؛ می‌نویسند:
«هم‌اکنون شرکت‌هایی در آمریکا تأسیس شده که مردگان را منجمد می‌کنند تا سال‌های بعد مجدداً آن‌ها را زنده سازند».
یعنی امید دارند این‌ها را فریز کنند، در شرایطی علم پیشرفت کند، مواد غذایی را دوباره به این‌ها بدهند و این‌ها زنده بشوند!می‌خواهم بگویم چنین امیدی هست و چنین هزینه‌هایی را یک نفر در زمان حیاتش می‌کند که بعد از مرگش، بدنش را تحت شرایطی فریز کنند، پول زیادی می‌دهد نگه دارند تا برسد به آن موقع که امید دارد علم این را بتواند کشف کند و این افراد را زنده کند! لذا خود آمریکا هم مؤسسات علمی دارند و امید بر این دارند، نظریه دارند، مقالاتی دارند و پول می‌گیرند و چنین کارهایی را انجام می‌دهند! یعنی چنین امیدی هست! حالا بله فعلاً ساینس نمی‌تواند این کار را بکند و جلوی مرگ را بگیرد.
«هم‌اکنون شرکت‎هایی در آمریکا تأسیس شده که مردگان را منجمد می‌کنند تا سال‌های بعد مجدداً آن‌ها را زنده سازند. این شرکت‌ها اعلام می‌کنند که عمر جاودانی هم‌اکنون در دسترس شماست. این شرکت‎ها و کسانی که از روش و هدف آن‌ها طرفداری می‎نمایند می‌گویند از نظر پزشکی، عمر جاودانی، دیگر تصور باطلی نیست! البته عمر ابدی هم بی‌انتها نیست، بلکه حداکثر آن از صد هزار سال تجاوز نمی‎کند.‌ در ضمن برای دست‌یابی به عمر جاودانی، باید موانع روانی هم از میان برداشته شود. ما اکنون آن‌قدر به مرگ عادت کرده‎ایم که نمی‌توانیم عمر جاودانی را قبول کنیم و باید این طرز فکر از بین برده شود».
باز شواهد علمی در این خصوص اقامه کنم، مقاله‌ای هست اطلاعات چاپ کرده شمارهٔ ۸۹۳۰، می‌‌نویسد:
«زیست‌شناس معروف فرانسوی، بلوفر، در جریان مطالعات مشهور خود دربارهٔ زنبور عسل به مسألهٔ حیرت‌انگیز یعنی زندگی دراز توام با نیرومندی و جوانی ملکهٔ زنبوران بر خورد».
چرا این ملکهٔ زنبور در عین اینکه جوان می‌ماند، عمر طولانی دارد؟!
«و در خصوص علت آن به تجسس خستگی‌ناپذیری پرداخت. وی در ضمن مطالعات دریافت که ملکهٔ زنبوران از خوراک مخصوصی که توسط زنبوران کارگر فراهم می‌آید، در تمام عمر تغذیه می‌نماید».
یعنی غذای زنبورهای دیگر با غذای ملکه متفاوت هست.
«در صورتی که دیگر زنبوران فقط در سه روز نخستین زندگی از این مائدهٔ اسرارآمیز برخوردارند و استفاده می‌کنند. این غذای حیرت‌انگیز چیست؟! و آیا رمز جوانی و زیبایی و عمر دراز ملکه که چهارصد برابر دیگر زنبوران زندگی می‌کند است؟»
غذایی که ملکه می‌خورد باعث می‌شود عمرش چهارصد برابر بشود! وگرنه عمرش مثل بقیه بود! پس تغذیه مؤثر هست. می‌‌گوید چه چیزی در این ماد‌هٔ غذایی نهفته است؟
«زیست‌شناس فرانسوی از سال ۱۹۳۸ به بعد با مطالعات شبانه‌روزی، در پی حل این مشکل برآمده و به مؤفقیت‌های بسیاری نائل گشت. ترکیب این مائده یعنی شهد شاهانهٔ اسرارآمیز بوده و فقط معلوم گشته که حاوی کربن و هیدروژن و ازت و ویتامین B و… هست. بلوفر در تجارب چهارده سالهٔ خود ثابت کرد که تحول و رشد اشکال جنینی زنبوران و عمر دراز و پایداری جوانی زنبور ملکه، به واسطهٔ تأثیر شگفت‌انگیز شهد شاهانه است و همچنین توانست با استحصال این ماده که به نام آپیسر معروف هست و تجویز آن در اشخاص فرسوده و پیران، نتایج حیرت‌آوری را به دست بیاورد. بلوفر با اتکاء بر صدها تجربه اعلام داشته که تأثیر شهد شاهانه در انسان، گو اینکه از پیری جلوگیری نمی‌کند ولی دوران جوانی را طولانی و توأم با تندرستی و نیرومندی می‌سازد؛ و در حقیقت این دارویی که از این مأکول ساختند، دارویی به خصوص نبوده بلکه مائدهٔ معجزه‌آسا و حیات‌بخش می‌باشد».
این یک عبارتی که ایشان مطرح کرده که همین کار را روی ملکهٔ زنبور عسل بررسی کردند و چنین کاری صورت گرفته است.
علی‌ای‌الحال ببینید اسناد علمی بسیاری هست که جمع‌آوری کرده‌اند و بسیار قابل توجه هست.

-دکتر وحید باقرپور کاشانی.

پیشنهاد ما به شما

کاتالوگ خلقت.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green