دانلود نرم افزار متن و ترجمه کتاب الغدیر علامه امینی (جاوا – آندروید)

 

fr1

 

علامه امینی در کتاب الغدیر به ۱۱۰ تن از صحابه و ۸۴ نفر از تابعین پیامبر که حدیث غدیر را روایت کرده‌اند اشاره می‌کند. آنگاه ۳۶۰ تن از راویان حدیث غدیر از قرن دوم تا چهاردهم را بر می‌شمارد. در پایان هم اشعار شاعران مختلف را درباره ی این واقعه تاریخی آورده است.

علامه امینی برای تدوین این کتاب به کتابخانه‌های کشورهای مختلف از جمله عراق، هندوستان، پاکستان، مغرب، مصر و کشورهای دیگر دنیا مسافرت کرد. علامه درباره الغدیر چنین گفته: من برای نوشتن الغدیر، ۱۰٬۰۰۰ کتاب را از بای بسم الله تا تای تمت خوانده‌ام و به ۱۰۰٬۰۰۰ کتاب مراجعه مکرر داشتم.

این مجموعه نفیس در دو نسخه «متن کامل عربی» و نسخه «ترجمه ی فارسی» ارائه شده که جهت نصب بر روی هر کدام از سیستم های عامل جاوا و آندروید جداگانه طراحی گردیده.

از ویژگی های این نرم افزار موبایلی می توان به قابلیت جستجو، نشانه گذاری، اشاره کرد. لازم به ذکر است چنانچه کاربر نیاز به هر دو نسخه عربی و فارسی این نرم افزار را داشته باشد این امکان برای نصب فراهم شده.

مؤسسه مبین موبایل امید دارد این تلاش مورد عنایت امیر المؤمنین علیه السلام واقع شود و پس از این توفیق نشر آثار ارزشمند دیگر را نیز داشته باشد.

dl  برای دانلود این نرم افزار با فرمت جاوا روی لینک زیر کلیک کنید [حجم = ۳٫۱ مگابایت] :

download  

dl  برای دانلود این نرم افزار با فرمت اندروید روی لینک زیر کلیک کنید [حجم = ۳٫۴ مگابایت]  :

download

پیشنهاد ما به شما

تفاوت عبادت تاجران، بردگان و آزادگان.

صوت ســـخنرانی: سخنران: دڪتر وحید باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green