ایت الله مدرسی(از مراجع عراق):نیروهای داعش در شهر بشیر بعد از تجاوز به هفت هزار زن به طور وحشیانه انان را به قتل رسانیدند.

45159725091999644184

بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله سید «محمدتقی مدرسی» از مراجع تقلید عراق که هر سال در شب های ماه مبارک رمضان محفلی شبانه‌ و مجلس تفسیر قرآن کریم در دفتر خود در کوچه امامزاده یحیی تهران برگزار می کند، شب گذشته در اولین شب این مراسم، از یکی از وحشیانه ترین جنایت های “داعش” در عراق پرده برداشت.

این مرجع عالیقدر در بخشی از سخنان خود به جنایت های وحشیانه و ضد انسانی گروهک تروریستی – تکفیری “داعش” اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلایلی، بسیاری از جنایت هایی که این گروهک تروریستی و وحشی در عراق مرتکب می شوند، در رسانه ها اعلام نمی شود.
وی در ادامه افزود: یکی از دلایل عدم اعلام شدن این جنایت ها در رسانه ها، جلوگیری از وقوع رعب و وحشت در دل مردم است زیرا در آن صورت تأثیر بسیار بد و منفی بر افکار عمومی خواهد داشت.
حضرت آیت الله مدرسی همچنین گفت: برای مثال حدود دو هفته پیش، نیروهای “داعش” به شهر “بشیر” در استان موصل حمله کردند. حمله آنان چندین ساعت ادامه داشت و جوانان و مردان “بشیر” در برابر آنان مقاومت کردند اما در نهایت به دلیل کمبود سلاح، بسیاری از آن جوانان و مردان به شهادت رسیده و بخشی از آنها هم به مناطق اطراف پناه بردند اما متأسفانه کودکان و زنان که تعدادشان حدود ۹ هزار نفر بود، در شهر باقی ماندند.
این مرجع عالیقدر ادامه داد: طبق اخبار و اطلاعاتی که به بنده رسیده، نیروهای “داعش” بعد از وارد شدن به شهر “بشیر” به همه دختران و زنان که حدود هفت هزار نفر بودند، تجاوز کرده و سپس همه کودکان، دختران و زنان را به طور وحشیانه به قتل رسانده و شهید کردند.
لازم به ذکر است، حضرت آیت الله مدرسی که در شهر کربلای معلی اقامت دارد، از ارتباطات خوبی با مقامات مختلف سیاسی – امنیتی عراق نیز برخوردار است از همین رو اخبار و اطلاعات محرمانه ای در زمینه های مختلف مطلع است.
…………………..
استاد باقرپور کاشانی: تاریخ تکرار می شود همانطور که خالد بن ولید به تبعیت از مولایش {؟}قتل مالک بن نویره صحابی رسول الله (صلی الله علیه واله )را واجب می داند واو واصحابش را می کشد وبا خود اجازه می دهد که به همسر مالک تجاوز کند .اکنون این وهابی های وحشی این گونه به ناموس مسلمین تجاوز می کنند.
تاریخ الطبری ۲ / ۵۰۳ و ابن الاثیر در ذیل عنوان حرب البطاح وابن کثیر ۶ / ۳۲۲ وأبو الفداء ۱۵۸ ، وابن أبی الحدید ج ۱۷ ونیز در ترجمه وثیمه در وفیات الاعیان و در فوات الوفیات ۲ / ۶۲۷
داعش خود را جانشین بنی امیه دانسته است یعنی جانشین معاویه و یزید. جواز جنایات انان ماجرای حره است.
دوستان وقت آن نرسیده که برای فرج امام عصر علیه السلام خالصانه دعا کنیم:
اللهم عجل لولیک الفرج

پیشنهاد ما به شما

استفاده‌ے ابزارے از تناسخ براے توجیه ظلم.

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحیدی ۱گ باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green