آل شیخ مفتی عربستان: مبعث پیامبر اکرم ۱۰ محرم است!

b14616a76adac6aa308a1d9081c3ad50-425

 

شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی عربستان سعودی در آخرین اظهارات خود مدعی شد که شیعیان روز ۲۷ رجب را عید مبعث نبوی می‌دانند در صورتی که اگر تاریخ را بررسی کنیم، این عید در ۱۰ محرم واقع شده‌است! وی در ادامه افزود: «رافضی‌ها تاریخ را به انحراف کشیده‌اند. آنها می‌گویند که ۱۰ محرم روز قتل حسین بن علی است در صورتی که ما برای ۱۰ محرم اعیاد فراوانی داریم»!
مفتی آل سعود در ادامه گفت: «از برادران اهل سنت در کشورهای مختلف درخواست داریم که تاریخ را از مکتب حاکم در عربستان بگیرند! گفتنی است، «عبدالعزیز آل الشیخ» در حالی این اظهارات را مطرح کرده که حتی در منابع تاریخی اهل سنت، سند تاریخی ندارد.» وی با طعنه به معصومین گفت: «شیعیان مدعی هستند که حتی پیامبر به شهادت رسیده، ولی با مطالعه و بررسی‌ها مشخص شد که نه تنها پیامبر بلکه خانواده‌ی پیامبر هیچ کدام به شهادت نرسیده‌اند و همه به مرگ طبیعی رحلت کرده‌اند»!
مفتی اعظم سعودی در پایان افزود: «در تاریخ اسلام ما، فقط یک شهیده داریم که آن هم توسط دایی ما به شهادت رسید»! منظور از این شهیده “عایشه” و منظور از دایی “معاویه بن ابی سفیان” است.

منبع : شیعه آنلاین، کدخبر: ۳۴۰۹۰ تاریخ: ۷ خرداد ۱۳۹۳. کلیک کنید…

پیشنهاد ما به شما

استفاده‌ے ابزارے از تناسخ براے توجیه ظلم.

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحیدی ۱گ باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 …

یک دیدگاه

  1. این ملاعین حق را می دانند و مانند اجدادشان انکار می کنند
    می خواهند جشن بگیرند روزی که سر زاده ی حیدر کرار را از تن جدا کردند
    خدا در اتش جاودانه کند این جماعت را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green