دفاع جالب یک زن کویتی از شیعیان

knlxqn5vyz6v2q0p3vwf

 

رسانه های عراقی با انتشار مطلبی فاش کردند که «فوزیه الصباح»در مقاله ای که آن را در یکی از روزنامه های مصری منتشر کرد، شیعیان را مؤمنان واقعی معرفی کرده است.

در همین راستا خبرگزاری عراقی “براثا” در این باره نوشت: «فوزیه الصباح» در مقاله خود خطاب به سنّی های تندرو(تکفیری و وهّابی) نوشت:

۱- می گویید شیعیان از یهود بدتر هستند (با اشاره به سخنان و ادعاهای سنّی های تندرو وهّابی و تکفیری), و ادّعا می کنید که آنان دشمن اوّل شما هستند؛ چرا این گونه است؟ مگر نمی دانید که خداوند در قرآن کریم یهودیان را دشمنی واقعی مؤمنان معرفی نموده است؟ و این شیعیان هستند که همیشه با یهودیان مبارزه می کردند؛ پس آن ها مؤمن واقعی هستند.

۲- با ادعای این که شیعیان صحابه را نفرین می کنند؛ از آنان دشمن بزرگی ساخته اید؛ و یهودیانی که خداوند را لعن و نفرین می کنند را رها نمودید؛ این در حالی است که سب صحابه به مراتب شدت کمتری نسبت به سب الهی دارد. (البته این در حالی است که علمای تشیع بارها سب صحابه را انکار کرده و آن را محکوم می کنند.)

۳- چرا علیه توریسم شیعیان به مصر اعتراض می کنید، اما در مقابل ورود و خروج یهودیان توریست به کشورهای اسلامی هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهید.

۴- چرا به جای هشدار دادن نسبت به خطرات گسترش تشیع در کشورهای اسلامی و یافتن راهکارهایی برای مقابله با آن، به مسایل حیاتی و مهم ملت خود از قبیل فقر، بیکاری، آموزش و بهداشت توجهی نمی کنید و راه حلی نمی یابید.

۵- آیا مبارزه با مذاهب اسلامی از قبیل تشیع، نقض قانون اساسی که خود آن را تصویب کردید، نیست؟ قانونی که بر آزادی دینی و اعتقادی شهروندان دلالت می کند.

۶- چرا شهروندان شیعی را تهدید می کنید؛ مگر آن ها همچون شما مسلمان نیستند؟ آیا در ۹۰ درصد از احکام اسلامی از جمله عبادات، شهادتین، نماز، روزه، حج و سایر عبادات همسان نیستید؟

۷- آیا طرح تنش های فرقه ای میان اهل تسنن یک طرح آمریکایی – صهیونیستی نیست؟ چرا خود ابزاری برای عمل کردن به چنین طرحی قرار داده اید؟

۸- چرا با تنش میان اهل تسنن و شیعیان وحدت اسلامی را زیر پا می گذارید؟ آیا به نتایج این تنش زایی که اکنون در کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم فکر نمی کنید؟

وی در پایان برای بیان حقانیت شیعیان و التزام انان به وحدت اسلامی گفته است: کشورهای شیعی از جمله ایران، عراق، سوریه و لبنان که امروز با آن ها دشمن هستید، همگی بر یک کلام، یک مسیر و یک دست بودند ، مرجع دینی واحد داشتند و ایمان و عقیده ای واحد و ثابت دارند، در حالی که شما بر خلاف آنان با یکدیگر درگیر هستید و هیچ مرجع دینی نتوانست شما را گرد هم آورد، و در حالی که گروه های افراطی شبکه های ماهواره ای ویژه برای سب و لعن، نفرین و تکفیر شیعیان افتتاح می کنند، شیعیان هیچ گاه چنین شبکه هایی را راه اندازی نکردند و همیشه بر تقریب مذاهب و ادیان تاکید کردند.

 

منبع: شیعه نیوز

پیشنهاد ما به شما

استفاده‌ے ابزارے از تناسخ براے توجیه ظلم.

صوت ســـخنرانے: سخنران: دڪتر وحیدی ۱گ باقرپور ڪاشانی 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 ⋆ 𑁍 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green